Wanneer u een afspraak wilt maken met de dokter, dan vragen wij u hiervoor niet meer te bellen.
Let op: voor spoed of klachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, vragen wij u wel altijd te bellen.
U kunt zelf online een afspraak inplannen. Dat kan op 3 manieren:
- Via onze website kunt u naar uw eigen patiëntenomgeving. De naam van uw eigen digitale medische omgeving heet: MgN; Mijn Gezondheid.Net. U kunt 24/7 zelf een afspraak maken. In de avond en in het weekend. Wanneer het u uitkomt. Wij vragen u niet meer te bellen voor het maken van een afspraak.
- Het meest gebruiksvriendelijk is de app MedGemak. U kunt ieder moment van de dag via de app afspraken maken. Ook kunt u met de app 24/7 in uw dossier, lab uitslagen bekijken en vragen stellen aan uw huisarts.
- U kunt ook online (zonder in te loggen in uw patiënten omgeving) via onze website een afspraak inplannen bij de huisarts.
Voor huisartsenzorg wat niet kan wachten tot de volgende werkdag maakt u telefonisch een afspraak.
Maakt u zelf online de afspraak? Wij kijken aan het begin van de werkdag, op verzoek van de huisarts, de afspraken na. Het kan zijn dat de doktersassistente u belt omdat een consult bij de huisarts niet altijd passend is. Bijvoorbeeld voor het meten van de bloeddruk of zelfzorgadviezen kan de assistente u goed helpen.